Danske Medier og PwC vil selv stå for oplagskontrol

Oplagskontrollen skal fremover løses af Danske Medier og revisionsfirmaet Pricewaterhouse, lyder det fra Danske Medier. Ifølge formand for Dansk Oplagskontrol er det en prioritering af ressourcerne.
Foto: Sisse Dupont, Jyllands-Posten
Foto: Sisse Dupont, Jyllands-Posten

Fremtidens oplagskontrol skal løses internt i Danske Medier i samarbejde med revisionsfirmaet Pricewaterhouse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu