Global: 60 Minutes må endnu en gang sige undskyld
For tredje gang inden for få måneder må CBS' flagskib lægge ryg til kritik for indslag, Upworthy får Unilever som native advertiser, og 'How I Met Your Mother'-finaleafsnit blev seriens mest sete.
![](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article6285317.ece/ALTERNATES/schema-16_9/60minutes-logo.jpg)
60 Minutes må endnu en gang sige undskyld
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Global: Yahoo vil tage kampen op med Youtube
For abonnenter
Global: Ikonisk radioprogram overvejer enegang
For abonnenter