Lehrmann: Iværksættere skal være på vagt over for "gamle" medier

Selvom det i udlandet er populært at invitere iværksættere ind i de traditionelle mediehuse, er det ikke nødvendigvis en god cocktail, siger tidligere Benjamin-direktør og dommer i Startup Weekend, Jan Lehrmann.

Da Copenhagen Media Startup Weekend løb af stablen i weekenden var traditionelle mediehuse som Berlingske Media og Egmont med på sidelinjen som sponsorer. De gør klogt i at lære af de unge medieiværksættere, mener en af dommerne i konkurrencen, Jan Lehrmann.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu