Lehrmann: Iværksættere skal være på vagt over for "gamle" medier
Selvom det i udlandet er populært at invitere iværksættere ind i de traditionelle mediehuse, er det ikke nødvendigvis en god cocktail, siger tidligere Benjamin-direktør og dommer i Startup Weekend, Jan Lehrmann.
![](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article5339055.ece/ALTERNATES/schema-16_9/janlehrmann_edit.jpg)
Da Copenhagen Media Startup Weekend løb af stablen i weekenden var traditionelle mediehuse som Berlingske Media og Egmont med på sidelinjen som sponsorer. De gør klogt i at lære af de unge medieiværksættere, mener en af dommerne i konkurrencen, Jan Lehrmann.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Trend: Mediekoncerner vil fostre iværksættere
For abonnenter
"De sidste 54 timer er gået helt vildt stærkt"
For abonnenter