Flere partier taler for udvidelse af digital nulmoms til magasiner - men med forbehold
I forårets medieforhandlinger forsøgte borgerlige partier forgæves at få vedtaget, at den digitale nulmoms også skal gælde digitale magasiner. Flere partier åbner nu for ligestilling på området, men spørgsmålet bliver kaldt dilemmafyldt.
![Foto: Thomas Borberg/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14535465.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20200416-070307-4-5760x3234ma.jpg)
Siden der blev vedtaget nulmoms på digitale nyhedsmedier i den forrige borgerlige medieaftale, har det været et hedt ønske hos landets magasinhuse, at nulmomsen skal udvides til de digitale magasiner.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Egmont: Medieaftalen fastholder uens medievilkår
For abonnenter