Flere partier taler for udvidelse af digital nulmoms til magasiner - men med forbehold

I forårets medieforhandlinger forsøgte borgerlige partier forgæves at få vedtaget, at den digitale nulmoms også skal gælde digitale magasiner. Flere partier åbner nu for ligestilling på området, men spørgsmålet bliver kaldt dilemmafyldt.
Foto: Thomas Borberg/Ritzau Scanpix
Foto: Thomas Borberg/Ritzau Scanpix

Siden der blev vedtaget nulmoms på digitale nyhedsmedier i den forrige borgerlige medieaftale, har det været et hedt ønske hos landets magasinhuse, at nulmomsen skal udvides til de digitale magasiner.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu