Influencerchef til detailvirksomheder: "Influencere er ikke billige, men de virker"

E-handelskonference 2022: Pernille Lotus, der står bag influencerbureauet Wearecube, kom med en række gode råd til webshops og detailvirksomheder, der vil gøre brug af influencere til reklame.
Pernille Lotus solgte sammen med sin partner Rasmus Kolbe reklamebureauet Wearecube til svenske Syncro Group i 2021 for knap 60 mio. kr. | Foto: Stine Bidstrup/ERH
Pernille Lotus solgte sammen med sin partner Rasmus Kolbe reklamebureauet Wearecube til svenske Syncro Group i 2021 for knap 60 mio. kr. | Foto: Stine Bidstrup/ERH

Publikums telefoner røg i luften for at tage et billede, da Pernille Lotus, adm. direktør i influencerbureauet Wearecube, skiftede slide til en række do’s and dont’s, hvad angår samarbejder med influencere på sociale medier.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu