Influencerchef til detailvirksomheder: "Influencere er ikke billige, men de virker"
E-handelskonference 2022: Pernille Lotus, der står bag influencerbureauet Wearecube, kom med en række gode råd til webshops og detailvirksomheder, der vil gøre brug af influencere til reklame.
![Pernille Lotus solgte sammen med sin partner Rasmus Kolbe reklamebureauet Wearecube til svenske Syncro Group i 2021 for knap 60 mio. kr. | Foto: Stine Bidstrup/ERH](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14493770.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7n5tefmk1iu41kspods.jpg)
Publikums telefoner røg i luften for at tage et billede, da Pernille Lotus, adm. direktør i influencerbureauet Wearecube, skiftede slide til en række do’s and dont’s, hvad angår samarbejder med influencere på sociale medier.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.