Amedia styrker satsning på lyd med investering i podcastproducent

Med det nye fælles ejerskab skal udviklingen af podcasts i den norske aviskoncern forbedres, og produktionerne skal nå bredere ud, lyder det.
Foto: Amedia PR/Pressefoto
Foto: Amedia PR/Pressefoto

Et af Norges største mediehuse Amedia har købt sig ind i den norske podcastproducent Moderne Media med en andel på 49 pct. Det skriver selskabet i en pressemeddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu