Tiktok-hashtag har fået salget af engelske bøger til at eksplodere i Bog & Idé
I årets første tre måneder har salget af engelske bøger i Bog & Idé været tre gange så højt som i hele 2021. Direktør peger på hashtag på populært socialt medie som en del af forklaringen.
![Salget af engelske bøger er eksploderet i Bog & Idé i årets første fem måneder. | Foto: Bog & Idé/PR.](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14100322.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7l9cmexwdo7uc121yr.jpg)
Saldet af engelske bøger er stukket af ud over det sædvanlige i Bog & Idé i år, melder kæden. I årets første fem måneder har kædebutikkerne solgt tre gange så mange engelske bøger som i hele 2021, og det er ifølge topchef især de unge, der trækker salget i vejret.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Tiktok sparker liv i glemt litteratur
For abonnenter