Egmont har opbygget en e-commerce portefølje på over fire milliarder – nu skal den fordobles
Som led i Egmonts 2025-strategi skal der lægges flere milliarden til omsætningen i mediekoncernens netbutikker. Vejen skal gå gennem organisk vækst og opkøb, men to områder afholder koncernen sig fra. ”Der er segmenter, vi ikke kommer til at gå ind i, fordi vi simpelthen ikke tør,” siger direktør.
![Torsetn Bjerre Rasmussen har siden 2010 været en del af Egmont-ledelsen og står i spidsen for divisionen Story House Egmont | Foto: PR/Egmont](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12657419.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7du4up1tel5eqmys631.jpg)
Når den fondsejede danske mediekoncern Egmont i næste uge præsenterer sit årsregnskab for 2021, er det på bagkant af et nyt år med medvind for de e-commerce aktiviteter, Egmonts magasin-division Story House Egmont for otte år siden begyndte at opbygge i et modtræk til det strukturelle fald på det klassiske printmarked.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Pengene strømmede ind i Bonnier-koncernen i 2021
For abonnenter