Splay One venter grønnere græsgange efter ejerskifte
Landechef for Splay One ser gode muligheder for at styrke forretningen, efter Nent har solgt selskabet til svenske Caybon, der har et hovedfokus på digitale marketingløsninger.
![Splay Ones landechef i Danmark, Jacob Gallaus. | Foto: PR/NENT Studios](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12884210.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7f93upbxce8cgsyk9ss.jpg)
Efter at have haft til-salg-skiltet oppe siden januar 2020, har mediekoncernen Nent afhændet medie- og marketingselskabet Splay One til den svensk baserede mediegruppe Caybon, der driver flere marketingselskaber som Mediaplanet og N365 samt nyhedskonceptet Newsner.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Børsen trækker stikket på Penge & Privatøkonomi
For abonnenter