Splay One venter grønnere græsgange efter ejerskifte

Landechef for Splay One ser gode muligheder for at styrke forretningen, efter Nent har solgt selskabet til svenske Caybon, der har et hovedfokus på digitale marketingløsninger.
Splay Ones landechef i Danmark, Jacob Gallaus. | Foto: PR/NENT Studios
Splay Ones landechef i Danmark, Jacob Gallaus. | Foto: PR/NENT Studios

Efter at have haft til-salg-skiltet oppe siden januar 2020, har mediekoncernen Nent afhændet medie- og marketingselskabet Splay One til den svensk baserede mediegruppe Caybon, der driver flere marketingselskaber som Mediaplanet og N365 samt nyhedskonceptet Newsner.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu