Zetland dropper annoncer på Facebook i juli
Zetland har længe haft en ambition om at stoppe med at annoncere på Facebook. Det sociale medies fodslæbende svar på presset fra omverdenen har gjort forskellen.
![Lea Korsgaard står som chefredaktør i spidsen for den redaktionelle linje på Zetland. Her har man længe diskuteret, hvorfor man gav annoncekroner til Facebook. | Foto: Lars Krabbe/ERH](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12265237.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7b9syxijxwnk3wnxb89.jpg)
Det har egentlig været et langsigtet mål for Zetland at gøre sig uafhængig af annoncering på Facebook.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.