Briefing: Ugen i mediebranchen
Mediekoncernen MTG offentliggjorde kvartalregnskab, JP/Politikens Hus satser mere på native advertising, og deadline nærmer sig for armlægning mellem Ereolen og flere af landets største forlag. Kom med på rundtur i ugen i mediebranchen.
![Jørgen Madsen Lindemann, adm. direktør, MTG. | Foto: Desjardins Image & Co](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article9487468.ece/ALTERNATES/schema-16_9/MIPTV2017_1_%25C2%25A9%2520Desjardins_Image%2520&%2520Co_Reed%2520MIDEM.jpg)
Efterårsferien nærmer sig sin afslutning, og uanset om du har været på ferie eller ej, så skal du ikke snydes for en rundtur blandt ugens vigtigste historier i Mediedanmark fra en noget nyhedsfattig uge.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Dansk startup vil øge marked for annoncer i nyhedsbreve
For abonnenter
Nyhedssite lander første sorte tal på driften
For abonnenter
Netflix: 8 millioner har set en sæson på én dag
For abonnenter