Dansk annonceteknologi på vej på børsen
Den danske teknologivirksomhed og annoncebørs Adform, der har flere medier på kundelisten, overvejer en børsnotering, skriver Berlingske.
![Foto: Screenshot](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article9852840.ece/ALTERNATES/schema-16_9/adform.jpg)
Stigende investorinteresse får det danske teknologiselskab Adform, der har udviklet software til automatiseret bannersalg, til at sætte kurs mod en børsnotering. Det skriver Berlingske Business.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Amerikanske Facebook-tal overgår befolkningstal
For abonnenter
Blognetværk skal få Egmont Publishing ind på vækstmarked
For abonnenter