Dansk annonceteknologi på vej på børsen

Den danske teknologivirksomhed og annoncebørs Adform, der har flere medier på kundelisten, overvejer en børsnotering, skriver Berlingske.
Foto: Screenshot
Foto: Screenshot

Stigende investorinteresse får det danske teknologiselskab Adform, der har udviklet software til automatiseret bannersalg, til at sætte kurs mod en børsnotering. Det skriver Berlingske Business.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu