WPP nedjusterer og falder tungt på børsen

Det britiske selskab, der blandt andet lever af annoncering, sænker forventningerne til årets vækst. Aktiekursen falder 11 pct. på en enkelt dag.
Martin Sorrell, adm. direktør, WPP. | Foto: /ritzau/AP/KW BJ**LON**
Martin Sorrell, adm. direktør, WPP. | Foto: /ritzau/AP/KW BJ**LON**

Det britiske selskab WPP, der på dansk grund står bag bl.a. mediebureauet GroupM, måtte i går nedjustere forventningerne til årets vækst, og det blev straffet af investorerne. Det skriver The Guardian.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu