Annoncemarkedet lagde svagt fra land i 2017
Bureauernes annonceindkøb faldt med få undtagelser for alle traditionelle medier i første halvår. Væksten for de digitale kanaler opvejer dog i det samlede markedsbillede.
![](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article8395628.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Reklameskilt%2520annonce%2520outdoor%2520POLFOTO_452275.jpg)
Med en samlet vækst på en pct. til 2,53 mia. kr. fik annoncemarkedet en lunken begyndelse på 2017. Det viser de seneste tal fra Kreativitet & Kommunikations Mediaindex, der er baseret på mediebureauernes indkøb af annonceplads.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Eniro taber fortsat penge
For abonnenter