"På makroniveau sker der alt for lidt i branchen"

SOMMER 7'EREN: Ole Nørskov, iværksætter og tidl. adm. direktør for MediaWatch, savner at der bliver stillet skarpere på topcheferne i mediebranchen, og så kalder han valget af en intern kandidat til ny mediedirektør i DR for opsigtsvækkende.
Foto: Privatfoto
Foto: Privatfoto
Besvaret af Ole Nørskov, iværksætter og tidl. adm. direktør og ansv. chefredaktør for MediaWatch

[fakta]

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu