Roskilde Festival forlænger aftale med Red Bull TV
De næste to år skal det østrigske selskab bag energidrikken producere og distribuere festival-tv fra Nordens største musikfestival. "Ikke mange står i kø for opgaven," lyder det fra Roskilde Festival.
![Skærmdump fra redbull.tv, der live streamer en stribe af koncerterne på årets musikfestival i Roskilde.](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article8816706.ece/ALTERNATES/schema-16_9/redbull1.jpg)
Roskilde Festivals udskiftning sidste år på mediepartner-fronten er blevet en mere permanent en af slagsen. Festivalen oplyser, at aftalen med Red Bull TV, der sidste år kun gjaldt for årets festival, nu er blevet forlænget med yderligere to år.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.