Roskilde Festival forlænger aftale med Red Bull TV

De næste to år skal det østrigske selskab bag energidrikken producere og distribuere festival-tv fra Nordens største musikfestival. "Ikke mange står i kø for opgaven," lyder det fra Roskilde Festival.
Skærmdump fra redbull.tv, der live streamer en stribe af koncerterne på årets musikfestival i Roskilde.
Skærmdump fra redbull.tv, der live streamer en stribe af koncerterne på årets musikfestival i Roskilde.

Roskilde Festivals udskiftning sidste år på mediepartner-fronten er blevet en mere permanent en af slagsen. Festivalen oplyser, at aftalen med Red Bull TV, der sidste år kun gjaldt for årets festival, nu er blevet forlænget med yderligere to år.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu