Svenske mediers anonnceomsætning slår rekord
En rapport viser, at der i 2015 flød flere annoncekroner i de svenske mediers kasser end nogensinde før.
![Foto: Miriam Dalsgaard/Polfoto/Arkiv](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article8444082.ece/ALTERNATES/schema-16_9/POLFOTO_28288481.jpg)
I 2015 blev der brugt 32,9 mia. svenske kr., svarende til 26,3 mia. kr., på annonceplads i de svenske medier. Det skriver Resume på baggrund af en rapport fra svenske Institutet för reklam- och mediestatistik (IRM).
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Annoncesalget fortsætter ufortrødent sin digitale vækst
For abonnenter
Digital vækst sikrede annonce-fremgang i 2015
For abonnenter
Radio: Bauer Media venter "væsentligt" løft i 2016
For abonnenter