JP/Politikens Hus tester nyt Google-format
JP/Politikens Hus ser stort potentiale i Googles nye AMP-format, der giver publicister større kontrol over indholdet sammenlignet med Facebooks Instant Articles, mener digital direktør.
![](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article7928731.ece/ALTERNATES/schema-16_9/s%25C3%25B8ren%2520svendsen.jpg)
MORTEN STEEN
Google udrullede i sidste uge et nyt format, der skal tage kampen op mod Facebooks Instant Articles. AMP – Accelerated Mobile Pages – kaldes formatet, der indlæser mobilhjemmeside langt hurtigere. Det skal forbedre brugeroplevelsen og dermed øge læsernes medieforbrug på mobilen.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Flere JP/Pol-selskaber i økonomisk modvind
For abonnenter
JP/Politikens Hus slanker bestyrelsen
For abonnenter