Medie: Snapchat flirter med shoppingannoncer

Shopping bliver formentlig en mere integreret del af det sociale medie, når Snapchat ifølge medie lancerer et nyt annonceformat.

Snapchat har planer om at lancere annoncer, som tillader annoncører at linke til deres egne hjemmesider, skriver Digiday.

Ifølge Digiday indikerer det, at shopping formentlig bliver en mere integreret del af det sociale medie, idet annoncetypen særligt er en fordel for annoncører inden for e-handel.

"Alle inden for detailhandel, specielt dem med et ungt publikum, forsøger at gøre noget nyt digitalt, og Snapchat er i en ret fordelagtig position," siger Scott Symonds, direktør for medier i det digitale bureau AKAQ, til Digiday.

Premieren på de nye annoncer bliver formentlig i slutningen af andet kvartal eller i begyndelsen af tredje kvartal, skriver Digiday. Snapchat har ikke ønsket at kommentere planerne.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu