Medier ser bedre forretning i Instant Articles efter ændringer
Annonceomsætningen fra Instant Articles er forbedret for flere medier, der tester værktøjet, efter Facebook har ændret reglerne.
![](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article7708206.ece/ALTERNATES/schema-16_9/facebook_instant_articles.jpg)
Det er blevet lettere for medierne at tjene penge fra Facebooks Instant Articles (IA), lyder meldingen fra flere internationale online medier, skriver Wall Street Journal.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
MX: Vi vil teste Instant Articles hurtigst muligt
For abonnenter
Web: De største danske sites i november
For abonnenter
Norske medier melder sig klar til Instant Articles
For abonnenter