Online annoncering stiger fortsat støt
Mobilen er højdespringer, men udgør fortsat kun en beskeden del af annonceomsætningen online, viser seneste kvartalsopgørelse.
![Foto: Jens Dresling/Polfoto/Arkiv](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article7800861.ece/ALTERNATES/schema-16_9/mobiltelefon.jpg)
af MORTEN STEEN
Der er fremgang over en bred kam i online annonceringen herhjemme. Det viser den seneste kvartalsopgørelse fra Danske Medier.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Top 25: Her er de mest mobilklikkede medier
For abonnenter
Web: TV 2 og Ekstra Bladet i front i august
For abonnenter
Aftonbladet: Mobilen driver abonnementsalget
For abonnenter