Danskerne er vilde med Telmores seneste skud på stammen

Det er indholdet, der skal tiltrække kunderne, siger direktør Rasmus Busk.
Foto: /ritzau/arkiv/Jens Dresling/
Foto: /ritzau/arkiv/Jens Dresling/

50.000 danske kunder har indtil videre sagt ja tak til Telmores nye produktpakke, Telmore Play, skriver Finans.dk.

Filosofien bag produktpakken er at sikre forbrugeren et overskueligt indhold i mobiljunglen.Telmores direktør, Rasmus Busk, vil fokusere på udbuddet af digitale indholdstjenester, som skal sikre Telmores konkurrencedygtighed på det danske mobilmarked. Og det er ikke prisen, der er den afgørende faktor for de nye kunder, mener han.

"Du kan efterhånden få adskillige timers gratis tale, fri sms og masser af gigabyte til så lave priser, at det ikke gør den store forskel, hvor du køber det. Det er på indholdssiden, at slaget skal vindes," siger Rasmus Busk.

Pakken koster 249 kr. om måneden, og  kunderne får 10 timers tale, fri sms, adgang til 4G-netværket, 20 gigabyte data og fri adgang til digitale indholdstjenester som TV2 Play, HBO, Telmore Musik, Politiken, Ekstra Bladet, Euroman og Mofibo.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu