Podcast-succes er på jagt efter reklamefinansiering
NPR's ombejlede podcast-projekt Serial er taget på reklamefestival i Cannes for at opdyrke sponsorer, så produktionerne kan fortsætte.
!['Serial' såede tvivl om en gammel drabssag. | Foto: Patrick Semansky/AP/Polfoto/Arkiv](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article7434562.ece/ALTERNATES/schema-16_9/POLFOTO_46092986.jpg)
National Public Radios ombejlede podcast-projekt Serial er taget til Cannes Lions International Festival for at opdyrke sponsorer til flere produktioner, skriver AdAge.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Populær podcast giver morddømt ny chance
For abonnenter
Flere medier vil prøve kræfter med podcast
For abonnenter