Jobzonen blander sig i valgkamp med annonce-produkt
![](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article6743647.ece/ALTERNATES/schema-16_9/jobzonen.jpg)
JP/Politikens Hus' jobportal, Jobzonen, vil have del i valgkampen. Derfor lancerer Jobzonen nu online-produktet FV15, som ifølge selskabet kan hjælpe de politiske partier og kampagneorganisationer med målrettet at nå deres vælgere.
"I anledning af valgkampen har vi udviklet et online-produkt, der tager udgangspunkt i Minervamodellen. En model som gør, at man med en stor sikkerhed kan placere folk inden for forskellige farver/segmenter. Vi har allerede oplevet stor efterspørgsel efter produktet, og jeg er sikker på, at det vil tage til under valgkampen," udtaler Henriette Rhod Lassen, adm. direktør i Jobzonen.
Platformen er udviklet med internetvirksomheden Adform og tager afsæt i den velkendte Minervamodel, som inddeler den danske befolkning i fem forskellige livsstilssegmenter med hver sin farve.
Platformen vil især gøre annoncørerne og mediebureauerne i stand til at målrette deres online-markedsføring mere præcist og trækker på Jobzonens eksisterende kendskab om jobsøgenes adfærdsmønstre, skriver Jobzonen.
Relaterede artikler
JP/Pol's jobmarked skuffer med nyt millionminus
For abonnenter
Ekstra Bladet går ind på jobmarkedet med egen portal
For abonnenter