Formand: Derfor fejede Gallup konkurrenter af banen
Q&A: Dagligt opdaterede trafiktal, der ligner og linker til målingerne af læser- og seertal, var med til sende ordren på nye webmålinger til TNS Gallup, siger formand for Danske Medier Research.
![Claus Hovge Andersen.](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article5294375.ece/ALTERNATES/schema-16_9/claus_hovge_andersen.jpg)
Med ordren på at måle webtrafik for Danske Medier i hus fra næste år har TNS Gallup taget revanche fra sidste udbudsrunde, hvor Gemius slog Gallup på målstregen.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
TV 2 News tredje mest sete kanal i attentat-weekend
For abonnenter
Rapport: Medier misser annonce-potentiale på mobilen
For abonnenter