Reinicke: TV 2 Play taber de unge på gulvet
TV Festival. Betalingstjenesten 'TV 2 Play' stiller TV 2-koncernen svagt overfor 'DR TV' i fremtidig kamp om nye generationers medievaner og loyalitet, mener tidligere TV 2-chef Keld Reinicke.
![](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article5227682.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Keld_Reinicke%2520klar.jpg)
TV 2-koncernen begår en strategisk fejl, når man forsøger at opbygge et relativt dyrt betalingsunivers på TV 2 Play, primært baseret på catch-up sening af TV 2's egne programmer. Det mener tidligere kanalchef for TV 2, Keld Reinicke.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
HBO tæt på 400.000 nordiske kunder
For abonnenter
Analyse: Ny dansk brugerrekord til Netflix
For abonnenter
TV 2 lancerer 24-timers OL-kanal online
For abonnenter