Reinicke: TV 2 Play taber de unge på gulvet

TV Festival. Betalingstjenesten 'TV 2 Play' stiller TV 2-koncernen svagt overfor 'DR TV' i fremtidig kamp om nye generationers medievaner og loyalitet, mener tidligere TV 2-chef Keld Reinicke.

TV 2-koncernen begår en strategisk fejl, når man forsøger at opbygge et relativt dyrt betalingsunivers på TV 2 Play, primært baseret på catch-up sening af TV 2's egne programmer. Det mener tidligere kanalchef for TV 2, Keld Reinicke.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu