Instagram slår Facebook på Roskilde Festival
Roskilde Festival rykker mediefokus fra Facebook til Instagram og Twitter: "Publikum bruger ikke vores hjemmeside og Facebook, når de først er her," siger redaktionsleder.
![Foto: Roskilde Festival](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article6849935.ece/ALTERNATES/schema-16_9/roskilde_festvial_hashtag.jpg)
[fakta] 51 uger om året er Facebook hoveddøren til at nå brugerne. Men når først Orange Scene bygget, og Roskilde Festival går live, bliver andre sociale medier vigtigere.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
TV 2 skærer i Roskilde-dækning
For abonnenter
Global: Time-chef vil bygge den næste Facebook
For abonnenter
Global: Twitter lun på Soundcloud
For abonnenter