Netmedier vil gøre op med klikmani

Klik er stadig konge på onlinemedierne, men nye værktøjer giver langt flere muligheder for at måle brugernes adfærd. Netmedierne drukner i tal og er først nu ved at finde ud af, hvordan de udnytter dem bedst.
Ekstra Bladets redaktionslokale | Foto: Carsten Snejbjerg
Ekstra Bladets redaktionslokale | Foto: Carsten Snejbjerg

Hvilke ti artikler har flest læsere lige nu, hvor meget trafik kommer fra sociale medier og mobil, og hvor lang tid bruger læsernes gennemsnitligt på mine artikler lige nu?

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu