Netmedier vil gøre op med klikmani
Klik er stadig konge på onlinemedierne, men nye værktøjer giver langt flere muligheder for at måle brugernes adfærd. Netmedierne drukner i tal og er først nu ved at finde ud af, hvordan de udnytter dem bedst.
![Ekstra Bladets redaktionslokale | Foto: Carsten Snejbjerg](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article6812710.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Ekstra%2520Bladet%2520redaktionslokale.jpg)
Hvilke ti artikler har flest læsere lige nu, hvor meget trafik kommer fra sociale medier og mobil, og hvor lang tid bruger læsernes gennemsnitligt på mine artikler lige nu?
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Ekstra Bladet og TV 2: Nye webtal lover godt
For abonnenter
EB: Mobil på vej mod selvstændig medierolle
For abonnenter