Tv2.dk taber omsætning på mobilboom
TV 2’s banneromsætning faldt i 2013, primært på grund af skiftet fra desktop til mobil, siger adm. direktør Merete Eldrup. Til gengæld får TV 2 Play pil opad i årsregnskabet.
![](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article5569098.ece/ALTERNATES/schema-16_9/tv2.dk%2520juni.jpg)
Væksten på bannermarkedet kom ikke TV 2 til gode i 2013. Tværtimod noterer selskabet et tab på 2,1 pct. i 2013 i den digitale reklameomsætning.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Tv-branchen beder politikerne indhegne TV 2-pris
For abonnenter
TV 2 sætter sejl mod bedre tider
For abonnenter