Christensen: Tv2.dk skal finde balancen

De kommende måneder går TV 2' digitale ledergruppe i tænkeboks for at finde en ny balance mellem indhold, der understøtter TV 2's brand, programmer og kanaler - og indhold, der jager klik og indtjening, siger TV 2's programdirektør.

Tv2.dk skal ikke gennem drastiske forandringer i foråret, men der skal findes en anden balance i TV 2’s samlede digitale indhold til pc, mobil og tablet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Relaterede artikler

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu