Bureauer: Web-tv omsætning runder 100 mio. i 2014
Den totale web-tv omsætning stiger ca. 35 pct. i 2013, estimerer mediabureauer, efter YouTube i februar sprang ud på dansk og kickstartede markedet.
![](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article6304721.ece/ALTERNATES/schema-16_9/youtube%2520annonce.jpg)
Netflix kickstartede abonnement-delen af internet-tv i 2012, og godt seks måneder senere sprang YouTube ud i dansk versionering og kickstartede markedet for reklamefinansieret tv på internettet.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
TV 2: YouTube matcher ikke os på kommerciel råstyrke
For abonnenter
Ekstra Bladet TV vil lægge arm med TV 2 News
For abonnenter
Kommercielt tv står foran historisk svær udfordring
For abonnenter