TV 2's web-tv skal lukke sivende reklameindtægter
TV 2-koncernens web-tv satsning skal styrke trafik, redaktionel værdi og ikke mindst kompensere for frafaldet blandt unge seere og dermed reklameindtægter.
![](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article5227193.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Anders%2520Refnov%2520klar.jpg)
En snart 25-årig tv-koncern skal selv sagt være helt førende med tv på nettet.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Tv2.dk dropper Jubii
For abonnenter
Web: Tv2.dk i fremgang
For abonnenter