Mediebranchen genovervejer sine apps
Fem år med 'apps'. Den kommercielle udnyttelse af apps har ignoreret forbrugernes situation, mens den redaktionelle med fordel kan indskrænke til mediebrugernes kernebehov, konkluderer mediabureau og Tv2.dk.
![](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article5221399.ece/ALTERNATES/schema-16_9/mobile-apps.jpg)
Det er kun fem år, siden begrebet 'apps' opstod med lanceringen af Apples 'App Store' i juli 2008. Et nyt buzzword var født, som blev hurtigt ledsaget af høje kommercielle og redaktionelle forventninger i mediebranchen.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Mobiltrafik: Ekstra Bladet når ny all time high
For abonnenter