TV2.dk: Brugerne skal blive længere og klikke mere
Mere nyhedspuls og underholdningsstof skal løfte Tv2.dk, der relanceres i dag, til et mere selvstændigt nyhedsmedie. Samtidig sadler koncernen om i forhold til apps.
![](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article5227193.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Anders%2520Refnov%2520klar.jpg)
TV 2 indfører fra i dag en skærpet online-strategi for hele Tv2.dk. Sitet relanceres i ny indpakning som et selvstændigt medie i TV 2-koncernen og med en stærkere gennemgående journalistisk prioritering - og skal altså ryste sig fri af at være en forlængelse af nyhedsredaktion, sporten eller program- og presseafdelingerne.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.