Eniro i samarbejde med Alletiders Kogebog

Eniro skal stå for alt bannersalg og onlineannoncering til Alletiders Kogebog, der er ét af markedets største madsites.
Per Fanefjord Laursen

Eniro og Alletiders Kogebog har fra 1. oktober slået sig sammen i et nyt annoncesamarbejde.

Eniro skal fremover stå for alt bannersalg og onlineannoncering til Alletiders Kogebog, der er ét af Danmarks største madsites. Dermed styrker Eniro positionen på det voksende madglade befolkningssegment.

Det er et samarbejde, man har store forventninger til hos Eniro Danmark, fortæller partnerchef Astrid Thusgaard-Madsen.

”Med aftalen med Alletiders Kogebog kan vi tilbyde annoncørerne endnu mere målrettet annoncering. Vi får mulighed for at sælge annoncer til et site, hvor målgruppen har meget stor interesse for mad og madlavning, og det er en målgruppe, vi hidtil ikke har dækket målrettet i vores partnernetværk. Nu får vi mulighed for at opfylde den efterspørgsel, der er i markedet,” siger hun i en pressemeddelelse.

Hos Alletiders Kogebog ser stifter Per Klausen også frem til et udbytterigt samarbejde med Eniro, som betragtes som en stærk og seriøs annoncepartner.

Alletiders Kogebog er ét af Danmarks største madsites og har mellem 300.000 og 400.000 brugere hver måned – i december op til det dobbelte.

 

 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu