Freeways dating-site må droppe slogan

Godt nok er net-dating stort i Danmark, men at hver fjerde forhold skulle starte alene på Freeway-sitet Dating.dk holder tilsyneladende ikke. I hvert fald har Dating.dk ikke kunnet dokumentere det glade budskab i dets slogan og efter omtale i DR2's Detektor og Forbrugerombudsmandens mellemkomst, har Dating.dk nu droppet det. Det skriver Ritzau, ifølge Kristeligt-Dagblad.dk.
MediaWatch

Godt nok er net-dating stort i Danmark, men at hver fjerde forhold skulle starte alene på Freeway-sitet Dating.dk holder tilsyneladende ikke.

I hvert fald har Dating.dk ikke kunnet dokumentere det glade budskab i dets slogan og efter omtale i DR2's Detektor og Forbrugerombudsmandens mellemkomst, har Dating.dk nu droppet det. Det skriver Ritzau, ifølge Kristeligt-Dagblad.dk.

Baggrunden for sloganet er en undersøgelse, som viser, at hvert fjerde forhold starter med en kontakt på internettet. Men det dækker både dating-portaler eller datingtjenester, sociale medier som Facebook og Twitter med flere og altså ikke blot Dating.dk.

- TBH

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu