Pittelkow: Vi har flere tusinde abonnenter

Netavisen 'Den korte avis', der går i luften senere på måneden, er klar med sine annoncepriser. Bag initiativet står tidligere JP-kommentator Ralf Pittelkow.
MediaWatch

'Den korte avis' går først i luften 29. januar, men nu byder den annoncører velkommen med en spritny prisliste.

Ønsker man et top-banner i to uger, skal man således hoste op med  kr. 5.995.

“Vi er overbeviste om, at vi fra starten vil se enorm interesse for avisen”, siger Ralf Pittelkow i en pressemeddelelse om netavisen, som han driver sammen med sin kone, Karen Jespersen, efter ophøret på Jyllands-Posten som avisens kommentator.

“Vi har allerede flere tusinde, der har tilmeldt sig som faste abonnenter, og når vi er ‘i luften’ vil dette antal ganske givet øges betydeligt. Det kommer også annoncører i avisen til gode, og vi har nu åbnet for salget af bannerreklamer. Her fra starten har vi valgt at lægge os på faste priser for de respektive bannerstørrelser og placeringer. Senere, når vi kender det eksakte antal læsere, er det meget muligt, at vi går over til også at tilbyde cpm-priser. Men foreløbig sælges bannerreklamerne til faste priser frem til april måned”, tilføjer Ralf Pittelkow i meddelelsen.

- TBH 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu