Sports Illustrated har app-succes

Applikationen til Sports Illustrateds årlige 'swimsuit issue' er blevet downloadet over 400.000 gange på iTunes indtil videre.
MediaWatch

Sports Illustrateds (SI) forsøg med en applikation til årets 'bikini-udgave' er på en uges tid blevet downloadet 411.648 gange.

SI's gratisudgave er i øjeblikket den 13. mest populære applikation, mens de fleste andre magasiners applikationer halter langt efter toplisten, skriver minonline.com.

SI's forretningsmodel er, at introducere en gratis applikation til bikininummeret af magasinet og bruge den som en introduktion til den mere indholdsrige og dybere betalingsversion af magasinet til mobilen, der koster 1,99 dollar.

Ifølge SI får gratisapplikationen 7,8 procent af brugerne til at opgradere til den betalte udgave.

- TBH
 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu