JP opruster online

Jyllands-Posten vil med en ny intern afdeling forsøge at sætte ekstra gang i annoncesalget online i 2008.
MediaWatch

Jyllands-Posten vil med en ny intern afdeling forsøge at sætte ekstra gang i annoncesalget online i 2008.

Tidligere lå størstedelen af salget til JPs forskellige hjemmesider eksternt, og den nye satsning skal blandt andet sikre en bedre sammenhæng mellem print- og onlinesalg.

Den nye afdeling består foreløbig af tre medarbejdere, som er placeret på Kgs. Nytorv, København.

Inden for det sidste års tid har JP lanceret blandt andet epn.dk, forbrugersitet fpn.dk og "fremtidens avis," JP2.

JP har også indgået et samarbejde om annoncesalget på MediaWatch.dk, som er ejet 60 pct. af JP/Pol-koncernen.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu