Tidligere B.T.-chefredaktør skal give Teknologiens Mediehus bredere publikum: "Vi skal være noget for flere"

Med Jonas Kuld Rathje i spidsen skal Ingeniøren, Version2 og de andre udgivelser fra Teknologiens Mediehus have en øget samfundsrelevans og tiltrække en ny større målgruppe.
Jonas Kuld Rathje skal få Ingeniøren og de andre udgivelser fra Teknologiens Mediehus ud til en bredere skare. | Foto: PR/Teknologiens Mediehus
Jonas Kuld Rathje skal få Ingeniøren og de andre udgivelser fra Teknologiens Mediehus ud til en bredere skare. | Foto: PR/Teknologiens Mediehus

Fra august bliver Jonas Kuld Rathje ny ansv. chefredaktør i Teknologiens Mediehus. Her møder den tidligere B.T.- og Metroxpress-chefredaktør ind på et medie, der håber på at udvide sin målgruppe fra specialister og nørder til et bredere segment. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu