Power hyrer kommerciel profil fra Viaplay – og dropper mediebureau
Elektronikkæden vil fremover selv stå for indkøb af reklameplaceringer og har til formålet hentet kræfter fra streamingtjenesten Viaplay i en nyoprettet stilling.
Power tager medieplanlægning og -indkøb ind i huset med ansættelsen af Søren Kaule, der 1. maj kommer til kæden i en nyopettet stilling som omnichannel media manager. Det oplyser elektronikkæden i en pressemeddelelse.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Viaplay er klar med abonnementer med reklamer til sommer
For abonnenter
Viaplay Groups driftsunderskud voksede i første kvartal
For abonnenter