Annoncører troede de købte annoncer på Forbes.com - i virkeligheden blev de bragt på kopiside

Nu er www3.forbes.com lukket ned. Annoncører, der har betalt for annoncering på Forbes.com, er utilfredse, fordi de føler, de er blevet snydt. 
Efter The Wall Street Journal har rettet henvendelse til Forbes, er websitet lukket ned. | Foto: Roselle Chen/Reuters/Ritzau Scanpix
Efter The Wall Street Journal har rettet henvendelse til Forbes, er websitet lukket ned. | Foto: Roselle Chen/Reuters/Ritzau Scanpix

Det amerikanske medie Forbes har drevet læsere videre til en alternativ hjemmeside, der var bygget op med originalt indhold fra Forbes, men i nye og længere formater, hvori der indgik annoncer. Det skriver The Wall Street Journal.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu