Omsætningsfald hos norske Polaris på grund af svækket annoncesalg

Omsætningstab på fire pct. skyldes i høj grad ringere annonceindtægter, der i slutningen af 2023 endte med en tilbagegang på ni pct. sammenlignet med samme periode sidste år. 
Foto: Thomas Borberg/Ritzau Scanpix
Foto: Thomas Borberg/Ritzau Scanpix

Den norske mediekoncern Polaris Media præsenterede i sidste uge et regnskab for fjerde kvartal med et fald i omsætning på fire pct. svarende til 44 mio. norske kroner, skriver Kampanje.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu