"We ain't seen nothing yet": 2024 bliver et endnu vildere AI-år for mediebranchen

Ida Ebbensgaard, nuværende fellow på SDU og tidligere chefredaktør på Zetland, og teknologistrateg på TV 2 Bo Bergsted giver bud på, hvilke AI-fænomener der vil præge branchen i 2024.
Foto: Michael Dwyer/AP/Ritzau Scanpix
Foto: Michael Dwyer/AP/Ritzau Scanpix

Hvad var den vildeste brug af AI i 2023? Og hvilke nye tendenser og modeller kommer vi til at stifte bekendtskab med i 2024?

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu