"Hele området er lidt en black box for annoncørerne"

Det programmatiske annoncemarked er svært at gennemskue selv for annoncører ifølge Dansk Annoncørforening.
Når annoncører skal bevæge sig ud på det programmatiske marked for at placere deres annoncekroner hos bl.a. danske medier, kan det være en uigennemskuelig affære, | Foto: Thomas Borberg
Når annoncører skal bevæge sig ud på det programmatiske marked for at placere deres annoncekroner hos bl.a. danske medier, kan det være en uigennemskuelig affære, | Foto: Thomas Borberg

Når annoncører skal bevæge sig ud på det programmatiske marked for at placere deres annoncekroner hos bl.a. danske medier, kan det være en uigennemskuelig affære, lyder det fra direktøren for Dansk Annoncørforening Thomas Kragh. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu