ITV spår lunken annoncevækst under VM i fodbold
Normalt ville ITV kunne forvente langt højere annonceindtægter under en VM-slutrunde, siger stifter af mediebureau til The Guardian. Den beskedne vækst, som ITV spår, har forstærket aktionærernes frygt for, at annoncemarkedet ser ind i meget svære tider.
![Foto: Giuseppe Cacace/AFP/Ritzau Scanpix/AFP / AFP](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/14581472/366em3/ALTERNATES/schema-16_9/doc7nkl1u2lhom1gn7djds3.jpg)
af RASMUS LANGE
Storbitanniens største kommercielle broadcaster, ITV, forudser beskeden vækst i annonceomsætningen i november og december måned, hvor VM i fodbold afholdes i Qatar.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Storbritannien halter efter EU i tech-regulering
For abonnenter