ITV spår lunken annoncevækst under VM i fodbold

Normalt ville ITV kunne forvente langt højere annonceindtægter under en VM-slutrunde, siger stifter af mediebureau til The Guardian. Den beskedne vækst, som ITV spår, har forstærket aktionærernes frygt for, at annoncemarkedet ser ind i meget svære tider.
Foto: Giuseppe Cacace/AFP/Ritzau Scanpix/AFP / AFP
Foto: Giuseppe Cacace/AFP/Ritzau Scanpix/AFP / AFP

Storbitanniens største kommercielle broadcaster, ITV, forudser beskeden vækst i annonceomsætningen i november og december måned, hvor VM i fodbold afholdes i Qatar.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu