Journalistiske topprofiler starter nyt medie og gør op med nyhedsformat
To tidligere topchefer i Bloomberg Media og Buzzfeed News er gået sammen om et nyt internationalt medie med titlen Semafor, som nedbryder artikler i delelementer og gør op med den traditionelle formidling.
![Foto: Screenshot](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14512995.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7n9drtv8u2xkupt43jw.jpg)
Siden januar har den internationale mediebranche ventet på, hvad det nye medie, som Justin Smith i Bloomberg Media fratrådte sin post som topchef for et af USA’s mest prominente medieselskaber, ville blive for en størrelse.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Topchef for Bloomberg Media starter eget medieselskab
For abonnenter