Journalistiske topprofiler starter nyt medie og gør op med nyhedsformat

To tidligere topchefer i Bloomberg Media og Buzzfeed News er gået sammen om et nyt internationalt medie med titlen Semafor, som nedbryder artikler i delelementer og gør op med den traditionelle formidling.
Foto: Screenshot
Foto: Screenshot

Siden januar har den internationale mediebranche ventet på, hvad det nye medie, som Justin Smith i Bloomberg Media fratrådte sin post som topchef for et af USA’s mest prominente medieselskaber, ville blive for en størrelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu