Dansk onlineselskab oplever billigere og mere effektivt møde med yngre kunder på Tiktok
Aarhusianske Ditur har i stigende grad skiftet de polerede billeder på Instagram ud med upolerede videoer på Tiktok, og har tredoblet budgettet på Tiktok på to måneder.
![Ditur er stiftet i 2014 af tvillingerne Kasper og Mikkel Dissing og sælger en lang række af Europas mest kendte ur-brands. | Foto: Stine Rasmussen/JPA](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14503323.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7n87b2ex6v51ld3wc6tg.jpg)
”Vi vil rigtig gerne være firstmovers og være til stede på nye platforme, hvis der er nogle lavthængende frugter, vi kan tage af.”
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Tiktok-ejer tredoblede driftsunderskud i 2021
For abonnenter