Gyldendal bygger digital læseklub der skal tjene som markedsføringskanal
Mens forlaget rydder de traditionelle læseklubber med fysisk magasin og forsendelse af bøger af bordet, lancerer Gyldendal en digital læseklub med segmenterede nyhedsbreve som omdrejningspunkt. Det skal bevare værdifuld kontakt til ”80.000 litteraturelskere”.
![Karen Bender, kommerciel direktør i Gyldendal. | Foto: Robin Skjoldborg/Gyldendal](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14483739.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7n4p7q8wunk1pe4fjyy.jpg)
Gyldendals nylige frasalg af streamingtjenesten Chapter blev mandag fulgt op af nyheden om, at forlagets bogklub-forretning fra årsskiftet bliver lagt ned i sin nuværende form og genopstår som ”digital læseklub”.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.