Dansk medieinvestor må i høj grad se mod udlandet for nye projekter at kaste sig over
Det fynske medieinvesteringsselskab FST Growth har fået fyldt reserven op efter frasalg til Spotify. Dog vrimler det ikke med muligheder for nye investeringer i Danmark, siger adm. direktør Morten Andersen.
![Morten Andersen, adm. direktør i FST Growth. | Foto: PR/FST Growth](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14474003.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7n2lsmwcm7t1m4j3a8tu.jpg)
Den Fynske Bladfond og Fyens Stiftstidendes medieinvesteringsselskab, FST Growth, kunne efter et langt tilløb onsdag meddele, at det har foretaget sit første exit fra en af sine investeringer, irske Kinzen, som er blevet solgt til Spotify.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Medietechvirksomhed rykker rundt i ledelsen
For abonnenter